ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آتش به جان مجتمع تجاری کوروش افتاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی مجتمع تجاری کوروش در بزرگراه شهید ستاری خبر داد.

آتش به جان مجتمع تجاری کوروش افتادسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آتش سوزی مجتمع تجاری کوروش اظهار کرد: در ساعت 13:15 امروز(سه‌شنبه) حادثه آتش سوزی در مجتمع تجاری کوروش تهران واقع در بزرگراه شهید ستاری به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: در پی وقوع این آتش سوزی 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه 6 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: خوشبختانه حریق در مجتمع تجاری کوروش چندان گسترده نبود و با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با توجه به اینکه بخشی از ضايعات انباری در طبقه منفی شش اين مجتمع دچار حريق شده بود و در اين انباری كانال هواكشی وجود داشت، دود آتش از انباری به بالای مجتمع زبانه کشیده و در نگاه اول تصور می‌شد كه كل ساختمان آتش گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بيان كرد: این آتش سوزی هیچ كشته و مجروحی نداشت.

انتهای پیام/

آتش‌سوزی پاساژ کوروش در اتوبان ستاری + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۷ ۲۹ تير ۱۳۹۷
یک تجربه :
با سلام... امروز 29 تیرماه 97 به مجتمع کوروش مراجعه کردم که هنگام خروج خاطره بسیار بدی برایم پیش آمد که فراموش نخواهم کرد، اول اینکه پارکینگ مجتمع (برخلاف تبلیغات آنها) تهویه مناسبی ندارد و با سونای خشک تفاوتی نداشت، دوم اینکه برخورد پرسنل بسیار بد و طلبکارانه می باشد (حداقل فردی که برای اخذ هزینه پارکینگ سر گردنه!! آمده بود و جالب اینکه پول نقد هم قبول نمی کرد) و سوم اینکه نحوه محاسبه تعرفه آنها چگونه است؟ از نظر من کلاهبرداری در روز روشن می باشد... بیشترین هزینه ای که در پارکینگ مجتمع هایی مثل بوستان و ... پرداخت کرده ام 3500 تومان بوده (حتی با زمان توقف بیشتر از امروز در کوروش) اما فرد مذکور 9000 تومان از من اخاذی کرد و این عمل بی شرمانه قابل بخشش نمی باشد
آخرین اخبار