ضرورت تناسب برنامه های هفته دفاع مقدس با محرم

معاون فرماندار شادگان گفت: لازم است با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم تناسب برنامه های اجرایی با ایام عاشورا برقرار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان بیان داشت : هفته دفاع مقدس یکی از مهم ترین و ارزشمندترین هفته های تقویم جمهوری اسلامی ایران است .

وی تأکید کرد:  فضاسازی مناسب توسط کلیه ادارات شهرستان صورت گیرد و اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به تمام اقشار و آحاد ملت است و برنامه های این هفته باید فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را به کودکان و نوجوانان و نسل های آینده منتقل کند.

معاون فرماندار شادگان افزود: تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، عیادت از جانبازان، دیدار با آزادگان سرافراز، حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، معرفی شخصیت های دفاع مقدس، آشنایی با رزمندگان دفاع مقدس و اجرای برنامه ای متنوع و با شکوه در طول هفته دفاع مقدس است و فضای شهرستان در این هفته باید با حال و هوای دفاع مقدس متناسب و برنامه های اجرایی در خور و شأن باشد.

آلبوغبیش، کمیته های 6 گانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس را شامل کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه، کمیته فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید، کمیته اطلاع رسانی با مسئولیت روابط عمومی فرمانداری، کمیته بانوان با مسئولیت کمیسیون بانوان و کمیته پشتیبانی با مسئولیت فرمانداری عنوان کرد و یادآور شد: مسئولان کمیته ها با مدیریت و محوریت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی و اجرا کنند.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم بر لزوم و ضرورت تناسب برنامه های اجرایی با ایام عاشورا تأکید و برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی و کارگاه های ادبی و هنری در راستای دفاع مقدس، یادواره شهدا، اعزام راوی به مدارس و برپایی محافل انس با قرآن را خواستار شد.

انتهای پیام/م

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.