برپایی نمایشگاه فرهنگی و ورزشی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، نمایشگاه فرهنگی و ورزشی در اردبیل برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به فرارسیدن ایام عزادارای سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد:  موکب عزاداران جامعه ورزشی استان اردبیل در روز یازدهم مهرماه از ساعت 17 در محل زورخانه علی‌بن ابی‌طالب (ع) دور همه جمع شده و در این عزاداری حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: معرفی الگوهای ایرانی و اسلامی در نوع پوشش ورزشکاران بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است برندهایی که از استانداردهای تعیین شده برخوردار هستند به ورزشکاران معرفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به لزوم انجام اقدامات فرهنگی در کنار تشویق به ورزش، تصریح کرد: قسمت عمده جامعه را جوانانی که علاقه‌مند به ورزش هستند تشکیل می‌دهند و برگزاری نشست‌هایی با موضوعات روشنگری بصیرتی در افزایش هم‌اندیشی و شناخت جوانان از جامعه کمک خواهد کرد و برای تحقق این اهداف، اداره‌کل ورزش و جوانان اقدامات و فعالیت‌های گسترده آموزشی و فرهنگی را در نظر گرفته است.

بهتاج عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به آغاز هفته دفاع مقدس با مساعدت و همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، نمایشگاه رزمی و فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل به مانند سایر دستگاه‌های اجرایی برپا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

نمایشگاه فرهنگی و ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.