اختصاص 235 میلیارد ریال از اعتبارات نفت به3 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از اختصاص 235 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات خاص وزارت نفت برای شهرستان‌های بهمئی، باشت و گچساران خبر داد و گفت: از هیچ تلاشی برای حضور خیران در امر توسعه ورزش شهرستان‌های بهمئی، کهگیلویه، چرام و لنده دریغ نمی‌کنم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عدل هاشمی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران از اختصاص هشت میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهرستان‌های چرام و بهمئی خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسئولان و متولیان امر 80 میلیارد ریال برای توسعه ورزش در دو شهرستان بهمئی و چرام اختصاص یافت.

هاشمی‌پور اظهار داشت: این اعتبارات برای احداث سالن ورزشی چرام و ساخت سه چمن مصنوعی، 2 سالن ورزشی و یک مجموعه ورزشی در شهرستان بهمئی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با مجموعه وزارت نفت در سال 94 برای توسعه ورزش در شهرستان‌های بهمئی، گچساران و باشت 153 میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص وزارت نفت اختصاص یافت.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، خواستار حمایت و هدایت سازمان‌های مردم نهاد در بخش جوانان شد و بیان کرد: به طور حتم در صورت سپردن امور به دست خود مردم شاهد رشد و ترقی در عرصه‌های مختلف بویژه حوزه جوانان و ورزش هستیم.

هاشمی‌پور از اختصاص 235 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در سال 96 برای 3 شهرستان بهمئی، باشت و گچساران خبر داد و گفت: از هیچ تلاشی برای حضور خیران در امر توسعه ورزش شهرستان‌های بهمئی، کهگیلویه، چرام و لنده دریغ نمی‌کنم.

انتهای پیام/غ

توسعه ورزش شهرستان های کهگیلویه بزرگ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.