فرماندار زابل؛

به مخاطره افتادن امنیت و سلامت مردم قابل اغماض نیست

فرماندار زابل گفت: به مخاطره افتادن امنیت و سلامتی مردم قابل اغماض نیست و از کنار آن نباید بی تفاوت عبور کرد .

به مخاطره افتادن امنیت و سلامت مردم قابل اغماض نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، هوشنگ ناظریفرماندار زابل در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت : بر اساس ابلاغیه معاون اول محترم رییس جمهور اختلافات دستگاه های اجرایی باید توسط قوه مجریه حل شود و از انعکاس آن به سایر قوا پرهیز شود که باید به این امر توجه جدی داشت.

ناظری  با اشاره به انسداد دوربرگران حادثه خیز بلوار شهید نوری گفت : مسدود نمودن این دوربرگردان باعث شد که برخی با نگاه غیر کارشناسی و احساسی به موضوع بنگرند و بعضا از منظر سیاسی و جناحی به آن بپردازند.

وی افزود : بر اساس اعلام دستگاه های ذیربط این دوربرگردان عامل حدود 15 تصادف منجر به فوت بوده است.

ناظری تصریح کرد : کارشناسان فنی مربوطه, دوربرگردان حوالی پل نهراب را استاندارد و ایمن قلمداد کرده اند که با پایندی به قوانین و مقررات رانندگی بروز حادثه بهمراه نخواهد داشت.

فرماندار زابل با یادآوری این نکته که در اکثر شهر ها و بزرگراه های کشور برای رسیدن به دوربرگران ایمن و استاندارد باید چند کیلومتر را طی کرد بیان داشت : فاصله طولی نباید باعث شود که برخی از رانندگان اقدام به تردد به شکل خلاف نمایند. نیاز است فرهنگ سازی شود که اینگونه تخلفات علاوه بر تضییع حقوق دیگران باعث ایجاد حوادث جانی و مالی خواهد شد و عواقب جبران ناپذیری را بدنبال دارد .

فرماندار زابل همچنین از شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زابل خواست با همکاری یکدیگر درخصوص آماده سازی باند کند رو بیمارستان امیرالمومنین(ع) تعجیل کنند.

انتهای پیام /ع

به مخاطره افتادن امنیت مردم قابل اغماض نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار