نماينده پارلمان افغانستان:

حمله‌های مسلحانه به من و اطرافیانم بررسی شود

شريفى گفت: اگر موضوع حمله‌های مسلحانه به او بررسى نشود، مردم شهرستان «خُلم» برق وارداتى را قطع و شاهراه کابل - مزار شریف را مسدود مى‌کنند.

حمله های مسلحانه به من و اطرافیانم بررسی شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «اسدالله شريفى»، نماينده مردم بلخ در پارلمان افغانستان بر پیگیری پرونده‌های حمله مسلحانه بر خود و اطرافیانش تاکید کرد.

وی گفت: اگر موضوع حمله‌های مسلحانه به او که به کشته و زخمى شدن ٢٧ نفر منجر شده است بررسى نشود، مردم شهرستان «خُلم» برق وارداتى را قطع و شاهراه کابل - مزار شریف را مسدود مى کنند.

وی تاکید کرد: بیست و سوم مرداد ماه سال جاری، افراد مسلح ناشناس در شاهراه کابل - مزار شریف به خودرو حامل وى و نزديکانش حمله کرده اند که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 9 تن دیگر انجامیده است.

وی همچنین با اشاره به دو حمله مسلحانه دیگر که پیش از این اتفاق افتاده است، گفت: در اين دو حمله، پنج تن از افراد او کشته شده و ۱۲ تن دیگر آنها زخم برداشته بودند.

نماینده مردم بلخ در پارلمان افغانستان از هیات اداری این مجلس خواست تا یک هیئت بی‌طرف را به منظور بررسی این حملات موظف نماید.

«عبدالرئوف ابراهیمی»، رئیس مجلس افغانستان در واکنش به این موضوع وعده داده است که هیاتی متشکل از کمیسیون های دائمی توظیف خواهد شد تا حمله‌های مسلحانه به این عضو مجلس افغانستان را به شکل جدی بررسی و گزارش تحقیقات را به مجلس ارایه نماید.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار