منصوريان بى بازو و بى كاپيتان!

سرمربى تيم فوتبال استقلال در حالى رحمتى و جبارى را در اختيار باشگاه قرار داد كه در ابتداى فصل از آنها به عنوان بازوان خود نام مى برد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روز گذشته اكثر رسانه ها تيتر خبری خود را نام رحمتى و جبارى قرار دادند بازيكنان با سابقه استقلال كه نام آنها در ليست اخراج و سياه قرار گرفت.

تصميمى كه به يک باره و در يک پيامک به اين ٢ بازيكن از همه جا بى خبر ارسال شد تا آنها براى حضور در جلسه هيئت مديره مطابق با گفته مديران آنها در باشگاه حاضر شوند.

اما پس از گذشت ساعاتى نه خبر از نشست هيئت مديره بود نه مشخص شدن تكليف كاپيتان ها !فقط طبق اعلام مديران استقلال ،جبارى و رحمتى نبايد در تمرير آبى ها حاضر مى شدند.

با گذشت يك روز كامل در نهايت حرف ها به اينجا ختم شد كه منصوريان رو دست خورده و او با تحميل مديران ٢ بازيكن با سابقه خود را كنار گذاشته است .اما با تمام اين تفاسير شايد اين موضوع يك راه ديگر هم داشته باشد و آن هم اينكه خواسته منصوريان بوده باشد تا مديران !

در هر صورت هر چه كه بود منصوریان روز گذشته بعد از حضور جباری و رحمتی در باشگاه فشارهای زیادی را از سمت تماشاگران و برخى افراد متحمل شد تا جايى كه اين مربى سعى كرد تا ساعاتى پيش از برگزارى تمرين امروز از افتخارى مدير عامل باشگاه در خواست كند تا اين ٢ به تمرين بازگردند تا به نوعى رحمتى و جبارى هم از دست او ناراحت نباشند

اما جاى سوال است كه چه کسانی مخالف حضور رحمتی و جباری در تمرینات استقلال بودند و بر چه اساسی این ٢ نفر را کنار گذاشتند و اگر جباری و رحمتی تخلفی انجام داده‌اند چرا به صورت رسمی اين موضوع اعلام نمی شود !مگر اين امكان پذير خواهد بود كه عذر ٢ بازيكن را آن هم پس از ٦ هفته بازى كردن خواست ؟!

گفته می شود رحمتی و جباری از اتفاق ها و رفتارهای اخیر باشگاه و سرمربی استقلال ناراحت هستند و قصد ندارند تا زمانی که از آنها دلجویی نشده است در تمرینات شرکت کنند.در هر صورت مى توان گفت آنها هم حق دارند چرا كه به دليل خواسته نادرست سردر گم شده اند.

يعنى مشكلات استقلال از ديد مسئولان با نبود رحمتى و جبارى حل مى شود ؟؟!از طرفى جاى تعجب دارد كه سرمربى استقلال چگونه قيد كاپيتان هاى خود را زده است ؟سرمربى اى كه در ابتداى فصل حرف از كاپيتان ها و بازو مى زد پس چطور به يک باره بازو ها براى او ناكارآمد شدند.

با وجود اينكه منصوريان امروز خواهان بازگشت رحمتى و جبارى بود اما به هر ترتيب آنها در تمرين امروز حاضر نشدند تا به اين شكل ناراحتى خود را نشان بدهند اما از حق نگذاريم منصوريان هم با توجه به فشار هايى كه به او در روزهاى گذشته وارد شده  از نيمكت استقلال جدا شود تا بيش از اين به دردسر نيفتد .بعيد هم نيست كه سرمربى استقلال اين كار را به زودى انجام دهد.

انتهای پیام/

استعفاى خفيف منصوريان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۱۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
رحمتی و جباری باید برن
استقلال شده ارث پدری و مدرسه پیرمردها
منصوریان باید با جوانها ادامه بده
کاری که کیروش کرد
حتی کاپیتان رو گداشت کنار
آخرین اخبار