جدیدترین نظرسنجی‌‌ نشان داد؛

بی‌اعتمادی بیشتر رای دهندگان آمریکایی به توانایی ترامپ برای مقابله با تهدید کره شمالی

جدیدترین نظرسنجی موسسه ایپسوز نشان داد بیشتر رای دهندگان آمریکایی نسبت به توانایی ترامپ برای مقابله با تهدید کره شمالی بی‌اعتماد هستند.

بی‌اعتمادی بیشتر رای دهندگان آمریکایی به توانایی ترامپ برای مقابله با تهدید کره شمالیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، با بالا گرفتن تنش‌ها میان پیونگ یانگ و واشنگتن، جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بیشتر رای دهندگان آمریکایی به دونالد ترامپ، رییس جمهور کشورشان در مواجهه با تهدید کره شمالی اعتماد ندارند.

بر این اساس، نظرسنجی موسسه ایپسوز و ان پی آر که امروز منتشر شد نشان می‌دهد بیشتر شهروندان آمریکایی به ترامپ در زمینه مواجهه با تهدیدات کره شمالی اعتماد ندارند. نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که 51 درصد شهروندان آمریکایی به توانایی ترامپ برای بازداشتن پیونگ یانگ بی‌اعتماد بودند. همچنین 40 درصد از پرسش شوندگان درباره چگونگی مواجهه رییس جمهور آمریکا با تهدید کره شمالی به طور جدی نگران بودند.

با این وجود، 44 درصد از پرسش شوندگان موافق بودند که ترامپ می‌تواند به خوبی با تهدید کره شمالی مقابله کند. همچنین 74 درصد از رای دهندگان آمریکایی بر این باورند که آمریکا متعهد به حفاظت از متحدانش در شرق آسیا است.

این نظرسنجی در روزهای 11 و 12 سپتامبر و پیش از آخرین آزمایش موشکی کره شمالی انجام شد. بیش از یک هزار شهروند بالای 18 سال آمریکایی در نظرسنجی ایپسوز – ان پی آر شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/

بی اعتمادی مردم آمریکا به ترامپ درباره تهدید کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار