فرمانده سپاه استان؛

فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروزی و جوانان ترویج یابد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروزی و جوانان ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در همایش طلایه‌داران ویژه ماه محرم در اردبیل اظهار داشت: نیاز است فرهنگ ایثار و شهادت به طور همه‌جانبه در بین نسل امروزی و جوانان ترویج یابد چرا که اقدامات انجام یافته توسط شهدای والامقام فراموش‌نشدنی است و نیاز است این فرهنگ به جوانان انتقال یابد.

وی با اشاره به این که اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده است افزود: ما قدردان خون شهدای والامقام و خانواده‌های معظم شهدا هستیم چرا که در سایه خون شهدای والامقام به امنیت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: عزاداری مردم اردبیل زبانزد عام و خاص است و امسال نیز این مراسم عزاداری به صورت باشکوه در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

بابازاده تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در استان اردبیل برگزار می‌شود تا بتوانیم رشادت‌ها و دلاورمردهای رزمندگان را در جامعه تبیین کنیم چراکه شهدای والامقام و رزمندگان اسلام با گذشت از جان و مال خود درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که با بصیرت و ولایتمداری ملت ایران این نقشه‌ها و توطئه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

انتهای پیام/ح

عزاداری مردم اردبیل زبانزد عام و خاص است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.