نشست مشترک ستاد اربعین بین طرفین ایرانی و عراقی؛

تردد زائران اربعین از مرز خسروی / ارائه خدمات شایسته به زوار از سوی دولت عراق

نشست مشترک ستاد اربعین بین طرفین ایرانی و هیات اعزامی از عراق امروز در مرز خسروی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نشست مشترک ستاد اربعین بین طرفین ایرانی و هیات اعزامی از عراق امروز دوشنبه در مرز خسروی برگزار شد.

 انتظار ارائه خدمات شایسته از سوی عراق به زائران اربعین حسینی و اقدامات گسترده ایران برای مراسم اربعین حسینی امسال از موارد طرح شده در نشست مشترک طرفین ایرانی وعراقی در مرز خسروی بود.

هیاتی ایرانی به سرپرستی سفیر کشورمان در بغداد و هیاتی عراقی به منظور هماهنگی بیشتر برای عبور زوار اربعین از مرز خسروی در این نشست حضور داشتند.

معاون وزیر کشور عراق، فرماندار خانقین و جمعی از مقامات عراقی و سفیر ایران در بغداد نیز از دیگر حاضرین در این نشست بودند.

 توافقنامه میان کشور عراق و  ایران بهترین توافقنامه  برای خدمت رسانی به زائران است

اسداله رازانی استاندار کرمانشاه در نشست مشترک ستاد اربعین بین طرفین ایرانی و هیئت اعزامی گفت: از زمان تصویب تردد زائران اربعین از مرز خسروی، کشور ایران اقدامات گسترده ای را برای میزبانی شایسته از زائران انجام داده است و  توقع داریم کشور عراق نیز حداکثر اهتمام لازم را برای میزبانی شایسته از زائران ما داشته باشند.

تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته و سهولت تردد زائرین اربعین به کار خواهیم گرفت

سپهبد محمد البدری، معاون امنیتی وزیر کشور عراق نیز در این نشست گفت: توافقنامه میان وزیر کشور عراق و وزیر کشور ایران بهترین توافقنامه ممکن برای خدمت رسانی به زائران اربعین بوده است.

وی ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ سیاست شجاعانه دولت مرکزی عراق در مرزهای شرقی در برخورد با تروریسم و داعش، مانند برادر در کنار ما بوده اندتمام ملت عراق و بخصوص وزیر کشور ما آرزومندند که خدمات شایسته ای به زوار اربعین که از همه کشورها به عراق می آیند ارائه کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.