تدارک ویژه صداوسیمای مرکز زنجان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

امسال هم با پیش بینی های صورت گرفته در معاونت های سیما، صداو خبر برنامه های متنوع و جذابی با محوریت دفاع مقدس تولید، تامین و پخش خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اختصاص برنامه سلام زنجان به مدت یک هفته با رویکرد دفاع مقدس ، پخش روزانه برنامه پلاک جهت آشنایی نسل جوان با راه و سیره شهدا ، تولید 6 ویژه برنامه تلویزیونی 60 دقیقه ای با عنوان «روایت شیدایی» با هدف پرداخت به مضامین دفاع هشت ساله ملت ایران در برابر تجاوز دشمن بعثی از مهم ترین این برنامه ها است.

در این ویژه برنامه سرداران ، فرماندهان و رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس ضمن بازگویی خاطرات این دوران ، به تبیین رشادتها و ایثار بی نظیر رزمندگان اسلام در آن سالها و اهمیت حفظ و انتشار معارف دفاع مقدس می پردازند. از آیتمهای جذاب این برنامه می توان به یاد یاران(هر شب مصاحبه با خانواده یک شهید و همرزمان وی)، مصاحبه با خانواده های شهدای مدافع حرم ،اخبار دفاع مقدس(هرشب تشریح یک عملیات که رزمندگان زنجانی در آن نقش داشته اند) گزارش مردمی، گزارش از جانبازان قطع نخاع، نمایش، کلیپ، سرود و ....اشاره نمود.
سایر برنامه های روتین معاونت سیما مانند خانواده ،عطر آدینه ،بیزیم ائللر مراسم های متفرقه و .. هرکدام به فراخور موضوع، درکنار برنامه های تامینی پخش سیما به موضوع دفاع مقدس پرداخت خواهند کرد.

در مجموع معاونت سیما بیش از4 هزارو 120 دقیقه برنامه در این خصوص پیش بینی کرده است.
معاونت صدای مرکز نیز برنامه های متعددی را برای این هفته تدارک دیده است 7 ویژه برنامه60 دقیقه ای با عنوان « مقاومت حماسه سی»، ویژه برنامه صدا برای این مناسبت می باشد که فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان مهمان برنامه در آن حضور خواهند داشت و آیتمهای متنوعی از جمله گزارش مردمی، بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، بازگویی خاطرات جبهه، سرود و نماهنگ های مختلف و ..... در برنامه خواهد بود .

همچنین سایر برنامه های روتین تولیدی و تأمینی پخش رادیو نیز با حال و هوای دفاع مقدس خواهند بود.
در مجموع رادیوی استانی بیش از710دقیقه برنامه برای این هفته تولید و تامین کرده و پخش خواهد کرد.
معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم در قالب اخبار و گزارشات ارسالی به سازمان، خبر رادیو و تلویزیون و تفاسیر ویژه به همراه مصاحبه با سرداران و رزمندگان آن دوران و گزارشات مردمی بمدت بیش از 487دقیقه حال و هوای دوران حماسه را در بخشهای خبری زنده خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

ویژه برنامه های صدا و سیما در هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.