بیش از 5 هزار سرویس مدرسه آماده جابه جایی دانش آموزان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت:بیش از 5 هزار سرویس مدرسه در سال تحصیلی 97-96 جابه جایی دانش آموزان کرمانشاهی را به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: همچنین تاکنون 5 هزار برچسب سرویس مدارس چاپ شده تا در اختیار سرویس مدارس قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام شده است، تا والدین با آرامش خاطر بیشتری فرزندان خود را راهی مدرسه کنند  در خصوص نظارت بر فعالیت سرویس مدارس نیز برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته و پیش بینی شده تا 10 اکیپ گشت و بازرسی با همکاری پلیس راهور برای نظارت مستمر و بازرسی از سرویس مدارس فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه یادآورشد: از ماه گذشته شرکت‌های مجاز حمل و نقل به آموزش و پرورش اعلام کرد و در این مسیر همکاری لازم با کارگروه ماده 18 آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی انجام شده است.

به گفته سلیمانی در سال جاری 10 درصد هزینه سرویس مدرسه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و نرخ سرویس مدرسه براساس نوع خودرو محاسبه می‌شودو پیش بینی شده تا 10 اکیپ گشت و بازرسی با همکاری پلیس راهور برای نظارت مستمر و بازرسی از سرویس مدارس فعالیت خود را آغاز کنند.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرکرمانشاه با تاکید بر همکاری خانواده ها به منظور ارائه خدمتی با کیفیت به دانش‌آموزان، از والدین خواست در صورت مشاهده تخلف با سامانه 137 یا شماره ستاد ساماندهی سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی به شماره 38257910 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/ز

نظارت و بازرسی  بر سرویس های مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.