راه اندازی اولین آکادمی هندبال در گیلان

اولین آکادمی هندبال در گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ غلامحسین عباسی رئیس هیئت هندبال استان گیلان گفت : طرح 2 ساله کشف استعدادهای هندبال گیلان از اول مهر با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان در مدارس آغاز خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این طرح می توانیم لیگ های مختلف نوجوانان و جوانان استان را راه اندازی کرده و کاری بنیادی در جهت شناسایی استعدادها به هندبال کشور انجام دهیم.

رئیس هیئت هندبال گیلان اظهار داشت : با مساعدت و حمایت های مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اولین آکادمی هندبال در گیلان تا سال آینده در مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی گفت: با حمایتهای بی دریغ منطقه آزاد انزلی و همکاری فدراسیون هندبال قرار است اولین سایت هندبال ساحلی گیلان که شرایط برگزاری رقابتهای بین المللی و ملی را دارا باشد در منطقه آزاد افتتاح شود.

وی تصریح کرد: از مهمترین برنامه های آتی تقویم ورزشی هیئت هندبال گیلان ،برگزاری رقابتهای هندبال سالنی نوجوانان و جوانان کشور در رشت ، برگزاری دوره های آموزشی ملی برای مربیان و داوران ، حضور مربیان با سابقه و با دانش در تیمهای ملی ، حضور موفق بانوان در لیگ دسته اول کشور و استفاده بیشتر از توانمندی مدیران و ورزشکاران بانو در بدنه هیئت و تیمهای ورزشی است.

 

انتهای پیام/ت

 

 

راه اندازی اولین سایت هندبال ساحلی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.