مشارکت یک میلیاردی مازندرانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

مردم مازندران تاکنون یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای عشق ورزی به کسانی است که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند، گفت:مردم استان تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و ۹۵۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.


وی با بیان اینکه ۵۶ پایگاه جشن عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار همدلی در استان ایجاد شده بود، افزود: این جشن با هدف تسری فرهنگ نوعدوستی، تامین نیاز‌های دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی جدید برگزار شد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار پاکت بین دانش آموزان در مدارس استان توزیع شد، گفت:مرحله دوم این جشن با همکاری کمیته امداد و آموزش وپرورش، صدا وسیما و سازمان بسیج دانش آموزی نوزدهم مهر ماه در مدارس استان به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی در بین دانش آموزان اجرا می‌شود.


سعادت با تقدیر از همراهی مازندرانی‌های نوعدوست گفت: مردم استان می‌توانند وجوهات نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه با واردکردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه شرکت کنند.


انتهای پیام/آ


کمک میلیاردی مازندرانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار