معاون استاندار لرستان:

کتاب معرف فرهنگ ملت‌ها و اقوام مختلف است

معاون استاندار لرستان با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب در استان گفت: کتاب معرف فرهنگ ملت‌ها و اقوام مختلف است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبییب الله خجسته پور معاون استاندار لرستان با اشاره به برگزاری موفق این رویداد بزرگ فرهنگی در سه سال گذشته، گفت: از آنجایی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های گذشته، تجربه‌ی برگزاری موفق نمایشگاه‌های کتاب را داشته، به نظر می‌رسد امسال نیز ضمن رفع کاستی‌های گذشته این نمایشگاه به نحو مطلوبی برگزار شود.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار لرستان ادامه داد: کتاب یک پدیده‌ی فرهنگی بسیار مهم به شمار می‏آید؛ ب‏طوری‏که می‏تواند بر تمام رویداد‌های فرهنگی کشور تأثیری مهم داشته باشد، بر این اساس برگزاری نمایشگاه کتاب می‏تواند در معرفی هرچه بیشتر فرهنگ اقوام مختلف به ویژه استان لرستان تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: در لرستان، در حوزۀ کتاب هرساله شاهد پیشرفت بوده‏ ایم و چاپ بیش از ١٦٠ عنوان کتاب در سال گذشته نسبت به ٧٠ عنوانی که در سال پایانی دولت قبل به چاپ رسیده، نشان می‌دهد که دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به موضوع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از ناشران و مولفین استانی داشته است.

حبیب الله خجسته پور در پایان خاطر نشان ساخت: همزمانی برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فرصتی خواهد بود برای دانش آموزان و دانشجویان که بتوانند نسبت به سایرین بهره برداری بیشتری از نمایشگاه داشته باشند و بتوانند کتاب‌های درسی و کمک درسی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/م

کتاب معرف فرهنگ ملت‌ها و اقوام مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا یو نس زاده حقیقی
۰۰:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
سلام با ارزوی موفقیت برای دست اندرکاران یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان گفته معاونت محترم استانداری لرستان راباعنوان(کتاب معرف فرهنگ ملت ها واقوام مختلف است) ارج می نهیم.