استفاده از تصویر ملانیا ترامپ برای تبلیغات در کرواسی+ تصاویر

یک آموزشگاه زبان در کرواسی برای جذب مشتری، عکس همسر ترامپ را با یک جمله کنایه‌آمیز برروی بیلبوردهای تبلیغاتی خود منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، طبق اعلام رسانه ها، کرواسی از تصاویر همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به منظور تبلیغات در اتوبان ها و خیابان ها استفاده کرده است.

استفاده از تصویر ملانیا ترامپ برای تبلیغ مدرسه زبان در اوکراین+ تصاویر

خبرگزاری رویترز، تصاویری منتشر کرده که نشان می دهد تصاویر ملانیا ترامپ در بزرگراه ها به نمایش درآمده است. این تبلیغ مربوط به یک آموزشگاه زبان است. در این تبلیغ نوشته شده تصور کنید باکمی انگلیسی دانستن تا چه حد می‌توانید پیشرفت‌کنید!

منظور آموزشگاه مذکور از این تبلیغ، اشاره به اصالت اسلوونیایی همسر ترامپ است که پس از مهاجرت به آمریکا توانست با انگلیسی اندکی که از پیش آموخته بود وارد بازار کار شده و پس از آشنایی و ازدواج با ترامپ نهایتا به بانوی اول آمریکا تبدیل شود.

استفاده از تصویر ملانیا ترامپ برای تبلیغ مدرسه زبان در اوکراین+ تصاویر

گفتنی است طبق اعلام پایگاه اینترنتی هیل، نام ملانیا ترامپ و ایوانکا ترامپ در فهرست زیباترین سیاستمداران در واشنگتن قرار دارد. طبق اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، بانوی اول آمریکا که 47 سال دارد علاقه ای به مُد ندارد و دوست دارد اتفاقی و رسمی لباس بپوشد. همچنین ایوانکا ترامپ 35 ساله نیز گفته است دوست دارد در هوای آزاد به همراه فرزندانش به تفکر بپردازد.

استفاده از تصویر ملانیا ترامپ برای تبلیغ مدرسه زبان در اوکراین+ تصاویر

انتهای پیام/

عکس ملانیا ترامپ برروی بیلبوردهای تبلیغاتی یک آموزشگاه زبان در کرواسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار