رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

در مسابقات قرآنی همه برنده اند و بازنده ای نداریم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در آیین پایان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان کشور گفت: مسابقات قرآن برحسب ظاهر رقابت است اما حضور در این رقابت ها در واقع خدمت بزرگی به قرآن و اهل بیت(ع) است.

در مسابقات قرآنی همه برنده اند و بازنده ای نداریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین پایانی چهلمین دوره مسابقت سراسری قرآن کریم بانوان کشور در ارومیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مسابقات قرآن به عنوان حسنه بزرگ یاد کردند افزود: هر کدام از شرکت کنندگان اعم از قاریان، حافظان، داوران، استادان و همه مجریان امر و دست اندرکاران و تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات خدمت کرده اند همه برنده اند و بازنده ای نداریم، چراکه همه خادمان قرآن به شمار می روند.

وی در ادامه تاکید کرد: همه کسانی که با نیت خیر و خالصانه در این حسنه بزرگ و اقدام راهبردی حضور یافته اند همه جزء خادمان قرآن و اهل بیت اند و خداوند به آنان پاداش خواهد داد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی دیگری در جمع جامعه قرآنی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ارزشمند مسابقات قرآنی از مسابقات قرآن به عنوان یک اقدام راهبردی نام بردند و این نشان از اهمیت و تاثیرات مسابقات قرآن است.

رئیس سازمان اوقاف در ادامه با اشاره به تلاش مسئولان استان آذربایجان غربی در برگزاری این دوره از مسابقات ضمن قدردانی از خدمات نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه، استاندار ، مدیرکل اوقاف استان، مدیران اجرایی و مسئولان فرهنگی استان از شخصیت آیت الله قریشی مفسر قرآن و حجت الاسلام و الملسمین حسنی مجاهد و رزمنده دوران دفاع مقدس و خادم قرآن قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف در پایان افزود: یقینا برگزاری و اجرای هر برنامه فرهنگی وقرآنی که با مشارکت دستگاه های مختلف برگزار می شود دارای مزایا، برکات و حسناتی است اما در عین حال نواقص و کاستی های هم وجود داشته که ما عذرخواهی می کنیم و امیدواریم در آینده ضمن رفع نواقص گام های کاملتری در برگزاری مسابقات قرآنی برداشته شود.

 

انتهای پیام/ی

 

مسابقات قرآنی خدمت به اهل بیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.