سرپرست پلیس آگاهی فارس خبر داد؛

توقیف بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق/ کشف پرونده اختلاس ۲۹ میلیاردی

سرپرست پلیس آگاهی فارس از کشف ۸۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس درنشست خبری با اصحاب رسانه، بیان کرد: در ۶ ماهه امسال طی ۶ مرحله اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی فارس موفق به کشف انواع کالا‌های قاچاق به ارزش ۸۱۳ میلیارد ریال شدند.

وی با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: در ۵ ماهه امسال ۴۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سطح استان کشف شده است که رتبه نخست در سطح کشور را داراست.

کشف پرونده اختلاس ۲۹ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریالی در فارس

سرپرست پلیس آگاهی فارس از کشف پرونده اختلاس ۲۹ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریالی با دستگیری سه نفرمتهم در شیراز خبر داد.

سرهنگ سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس بیان کرد: در پی شکایت نماینده حقوقی ۲ بانک در شیراز مبنی بر اینکه ۳ نفر از کارمندان بانک اقدام به اختلاس کرده اند؛ بلافاصبه موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی کارشناسان نشان داد این کارمندان طی چند مرحله مرتکب اختلاس از بانک شده اند که با هماهنگی مقام قضایی متهمان در حالی که قصد خارج شدن از کشور داشتند را دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی به اختلاس ۲۹ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریالی اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۱۸ فقره خودرو مسروقه

سرپرست پلیس آگاهی فارس از انهدام باند سارقان خودرو در شیراز خبر داد و گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و سر نخ‌های بدست آمده موفق شدند ۸ نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر که در بازجویی‌های فنی به ۱۸ فقره سرقت خودرو در استان‌های فارس، البرز، تهران و بوشهر اقرار که پس از شناسایی مالباختگان خودرو‌ها تحویل آن‌ها شد.

دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای در شیراز

سرپرست پلیس آگاهی فارس افزود: با تلاش ماموران کلانتری شهرستان شیراز یک سارق کیف قاپ دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به ۳۰ فقره کیف قاپی در سطح شیراز اقرار کرد.

دستگیری سارق دوچرخه با ۴۰ فقره سرقت

سرهنگ سروقد ادامه داد: در پی افزایش سرقت‌های دوچرخه در پارکینگ منازل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی یک سارق شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، یک دستگاه دوچرخه و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و متهم در بازجویی فنی و تخصصی به ۴۰ فقره سرقت دوچرخه از منازل اقرار کرد.

انتهای پیام/ن

خبرهای پلیس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.