فرمانده انتظامی شهرستان زابل خبرداد:

کشف بخاری های قاچاق از یک انباری در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف محموله بخاری‌های برقی خارجی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال از یک انباری در این شهرستان خبر داد.

کشف بخاری های قاچاق از یک انباری در زابل به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  ، سرهنگ غلامرضا نجابت در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این فرماندهی از وجود انباری در سطح شهر زابل که توسط افراد سودجو در آن، بخاری‌های برقی خارجی به صورت غیر قانونی دپو شده بود، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی این انبار با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر رفته و در بازرسی از این انبار تعداد ۲۱۷ عدد بخاری برقی خارجی قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش ۷۵۰ میلیون ریالی این محموله قاچاق، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان سخنان خود افزود:ورود بی رویه کالای خارجی قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی، برای سرمایه گذاران داخلی نیز ناامنی به همراه خواهد داشت که در این خصوص از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اطلاعات مربوطه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

کشف کالای قاچاق در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار