️کشف ۲۴ تن برنج قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۲۴ تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال در عملیات مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران پلیس آگاهی اقدام به اجرای ایست بازرسی مقطعی در محور کرمان- رفسنجان کردند که در حین بررسی خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون و خودرو را جهت بازرسی به پارکینگ گسیل دادند.
وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی اولیه مدارک راننده کامیون دریافتند که بار کامیون برنج قاچاق می‌باشد که خودرو را جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس آگاهی هدایت کردند.
سرهنگ عباسی گفت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی در بازرسی از کامیون موفق به کشف ۵۹۸ کیسه ۴۰ کیلویی به وزن ۲۴ تن و ۱۸۰ کیلو به ارزش تقریبی یک میلیارد و دویست میلیون ریال شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه خودرو توقیف، متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی و اموال کشف‌شده نیز با هماهنگی مقام قضایی تحویل اداره کل امور تملیکی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان از همه شهروندان خواست: در صورت هرگونه اطلاع از خریدوفروش و نگهداری کالای قاچاق توسط افراد سودجو مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
انتهای پیام/ی

کشف برنج قاچاق در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.