نماینده شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ؛

بزرگداشت قشر سالمندان یک رسالت و وظیفه است

نماینده شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگداشت این قشر با تجربه در خانواده و جامعه یک رسالت و وظیفه‌ بزرگ است که همه نهادها و ارگان‌ها باید به آن توجه کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علیمحمد مرادی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس دیروز در دوازدهمین مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در محل خانه کرد سنندج برگزار شد، گفت: زندگی بازنشستگان سرشار از تجربه و خدمت به جامعه است.

وی به مقام و منزلت بازنشستگان اشاره کرد و افزود: بزرگداشت این قشر با تجربه در خانواده و جامعه یک رسالت و وظیفه‌ بزرگ است که همه نهادها و ارگان‌ها باید به آن توجه کنند.

 مرادی به دوقشر زحمتکش فراموش شده در جامعه اشاره کرد و افزود: منزلت معلمین و کشاورزان دو قطب زحمتکش و موثر اجتماع به فراموشی سپرده شده تا به این دوقشر توجه کافی نشود و قدردان زحمات آنها نباشیم مشکلات موجود حل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در قانون ششم توسعه در راستای رسیدگی به حقوق بازنشستگان قوانینی وضع شده است، اظهار کرد: ۱۰ درصد اختلاف میان حقوق بازنشستگان و مشغولان به کار وجود دارد امیدواریم این اختلاف هرچه زودتر از بین برود.

نماینده شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دین مبین اسلام حفظ و تکریم شخصیت انسان‌هایی که سال‌ها عمر گرانمایه خود را در خدمت به هم نوعان بوده‌اند، مورد تاکید قرار گرفته است.

 انتهای پیام/ م ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.