رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

جان باختن ۱۰ نفر در تصادفات طی یک هفته گذشته

طی هفته گذشته تعداد 10 نفر از شهروندان به دلیل بی احتیاطی در محورهای سلفچگان به اراک، سلفچگان به قم، جاده قدیم قم تهران، شهرک پردیسان و یک دستگاه موتور سیکلت واقع در بلوار کبیری بر اثر تصادف فوت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛  محمدرضا حسنی اظهار کرد: در طول هفته گذشته، 10 هزار و 567 مورد تماس با اورژانس حاصل شد که این تماس ها منجر به انجام هزار و 728 ماموریت شده است.

وی ادامه داد: از هزار و 728 مورد مأموریت انجام شده هزار و 482 مورد مربوط به حوادث داخل شهر و 246 مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: 573 مورد حوادث حاصل از تصادفات هفته گذشته گزارش شده که این تعداد شامل 474 تصادف شهری و 99 تصادف جاده‌ای است.

وی ادامه داد: این حوادث 676 مجروح بر جای گذاشته است که 328 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 338 نفر برای تشکیل پرونده به مراکز درمانی منتقل شدند.

حسنی در مورد تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌سواران خاطرنشان کرد: 355 مورد تصادفات موتورسیکلت‌سواران گزارش شده که این تعداد شامل 332 تصادف شهری و 23 تصادف جاده‌ای است. این تصادفات 427 مجروح داشته است که 227 نفر در محل حادثه درمان شده و 200 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بی احتیاطی جان 10 نفر از شهروندان را گرفت

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد باقرزاده
۱۸:۴۷ ۲۲ دی ۱۴۰۲
پدرمن 15دیماه در بلوار کبیری ساعت 19.11 دقیقه توسط خودرو پژو 405نقره ای زیر گرفته شد وپس ازرسیدن به بیمارستان توسط اورژانس متاسفانه جان خودرا ازدست داد وقانون ظعیف ما که فقط دم از اقتدار میزند هیچ کاری نکرده متاسفم برای این قانون
آخرین اخبار