دستگيری كلاهبرداران فروش خودروهای لوكس در فضای مجازی

رئيس پليس فتا استان گفت: باند كلاهبرداری که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش خودروهای لوكس خارجی می نمودند شناسایی و دستگیر شدند.

دستگيری باند كلاهبرداری فروش خودروهای لوكس در فضای مجازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سرهنگ امين يادگار نژاد رئيس پليس فتا استان گفت : در پی شکایت فردی به اين پليس و اعلام اينكه مدتی پيش در فضای مجازی با شخصی كه اقدام به فروش خودرو می کرد آشنا شده و از آن طريق مورد كلاهبرداری مالی قرار گرفته است ، پرونده با موضوع كلاهبرداری مالی در دستور كار اين پليس قرار گرفت.


وی افزود: شاكی اظهار کرد در يكي از شبكه های اجتماعی با تبليغی روبه رو شده كه در زمينه فروش خودروهای خارجی فعاليت می کرد و جهت خريد خودرو با صاحب آگهی تماس و پس از جلب اعتماد به منظور خريد مبلغ 250 ميليون تومان به حساب فروشنده واريز كه پس از دريافت مبلغ، خودرو را تحويل نکرده و هيچ پولی را نيز به حسابم عودت نداده اند.


وی تصريح كرد: با انجام تحقیقات علمی ، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد متهمين با پول هايی كه كلاهبرداری كرده اند اقدام به خريد سكه و ارز کرده اند.


يادگارنژاد افزود: در ادامه پس از شناسايي چند عضو از اين باند مشخص شد كه بصورت گسترده و در سطح كشور فعاليت مي نمايند و همچنين تعدادي از اين باند توسط پليس فتا يزد دستگير شده اند .


وی در ادامه بیان کرد: لذا با توجه به پرونده مشابه در دادسراي عمومي و انقلاب استان يزد و اينكه متهمين پرونده ها مشترك مي باشند پرونده جهت ادامه رسيدگي به استان يزد ارسال شد .


وي در پايان افزود:از شهروندان مي خواهيم در فضاي مجازي تحت هيچ عنوان به افرادي كه به تبليغات و وعده هاي اغفال كننده اعتماد نكرده و جهت انجام هر گونه خريد و معامله پيگيري هاي بعدي را در فضاي حقيقي انجام دهند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضاي مجازي آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، قسمت ثبت گزارشات مردمی با ما در میان بگذارند.


انتهای پیام/س

 

 باند كلاهبرداری فروش خودروهای لوكس در فضای مجازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار