تیم دانشگاه علوم‌پزشکی بر سکوی قهرمانی ایستاد

دبیر هیئت تنیس روی میز استان، از برگزاری رقابت‌های کارکنان دولت در زنجان خبر داد و گفت: در این مسابقات تیم دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان در جایگاه نخست ایستاد.

تیم دانشگاه علوم‌پزشکی بر سکوی قهرمانی ایستادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مجید طبیانی دبیر هیئت تنیس روی میز زنجان، با یادآوری اینکه رقابت‌های تنیس روی میز کارکنان دولت در زنجان در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی سالن اختصاصی تنیس روی میز زنجان برگزار شد، افزود: در پایان این دوره از رقابت‌ها و در بخش تیمی آقایان، دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان، شرکت برق منطقه‌ای و شرکت آب منطقه‌ای زنجان به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.

وی با یادآوری اینکه این رقابت‌ها در سطح خوب کمی و کیفی برگزار شد، به نتایج انفرادی بخش مردان در این مسابقات اشاره و تصریح کرد: حمیدرضا برجی از دانشگاه علوم‌پزشکی با کسب حداکثر امتیازات، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، مقام دومی بخش انفرادی آقایان به بهزاد احمدی از شرکت آب منطقه‌ای زنجان رسید تا صاحب گردن‌آویز نقره شود و جمال داوودی از دانشکده الغدیر نیز در جایگاه سوم ایستاد.

این فعال ورزشی با اشاره به اینکه در بخش تیمی بانوان نیز تیم‌های دانشگاه علوم‌پزشکی، اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل ورزش و جوانان، عناوین اول تا سوم را به دست آوردند، ادامه داد: در بخش انفرادی بخش بانوان نیز مدال طلا به اعظم بیات از دانشگاه علوم‌پزشکی رسید. منیژه آسمانی از دانشگاه علوم‌پزشکی در جایگاه دوم ایستاد تا رتبه‌های اول و دوم این بخش از آن کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان شود و در نهایت زهرا اسماعیلی از اداره‌کل آموزش و پرورش استان به مقام سومی دست یافت.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان زنجان با یادآوری اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات کارکنان سراسر کشور اعزام خواهند شد، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شاهد برگزاری مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان زنجان خواهیم بود.

انتهای پیام/ز

تیم دانشگاه علوم‌پزشکی بر سکوی قهرمانی ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.