افزایش بیش از 30 تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان مشگین شهر

فرماندار مشگین شهر گفت: بیش از 30 تخت بیمارستانی به ظرفیت موجود بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)مشگین شهر افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر در بازدید از بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مشگین شهر از افزایش بیش از 30 تخت بیمارستانی در محل اورژانس قدیم این بیمارستان خبرداد.

وی با بیان دغدغه های مردم و رضایت حداکثری از اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: با توجه به افزایش حجم مراجعه به اورژانس و افزایش تقاضا برای خدمات، ارتقاء تخت های بیمارستانی از ضروریات می باشد.

فرماندار مشگین شهر افزایش تخت های بیمارستانی در محل اورژانس قدیمی را اقدامی مطلوب در جهت استفاده بهینه از فضای بیمارستان خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات موجود درصدد هستیم با رایزنی و پیگیرهای نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تعداد 100 تختخواب دیگر به مجموعه بیمارستان افزوده شود.

رحیمی زاد ثبت نام اینترنتی کلینیک تخصصی بیمارستان و استفاده از فناوری های ارتباطاتی را اقدامی مهم در راستای تکریم ارباب رجوع و بیماران بیان و تصریح کرد: امروزه استفاده از نرم افزارها و سیستم های نوظهور در جلب رضایت مراجعین در سازمان و مراکز خدماتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

وی در جریان بازدید از بخش های مختلف و عیادت از بیماران از زحمات پزشک و جراح بخش مغز و اعصاب در جراحی بیمار آسیب دیده در اثر صانحه رانندگی و انجام عمل جراحی حرفه ای تقدیر نمود و افزود: هم اکنون 45پزشک متخصص در بیمارستان ولی عصر مشغول فعالیت و خدمت رسانی می باشند و در آینده نزدیک این آمار افزایش خواهد یافت .

 

انتهای پیام/ح

فعالیت 45 پزشک متخصص در بیمارستان مشگین شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.