وقوع انفجار انتحاری در مدرسه‌ای در تکریت عراق

انفجار انتحاری در مدرسه‌ای در جنوب مرکز استان صلاح‌الدین عراق رخ داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: انفجار انتحاری در مدرسه‌ای در منطقه «حویجه المخاییل» در جنوب شرق تکریت مرکز استان صلاح‌الدین عراق رخ داد.

به دنبال وقوع انفجار انتحاری در مدرسه‌ای در  تکریت، نیرو‌های امنیتی در تلاش برای پیدا کردن عاملان انتحاری، در این منطقه ممنوعیت رفت و آمد اعلام کردند.

یک منبع امنیتی روز شنبه در استان صلاح‌الدین عراق اعلام کرد یک عامل انتحاری کمربند خود را در مدرسه‌ای در منطقه الدور در جنوب شرق تکریت منفجر کرد و به دنبال آن، نیرو‌های امنیتی مشترک برای یافتن دیگر عاملان انتحاری، در این منطقه ممنوعیت رفت و آمد اعلام کردند.

این منبع افزود «نیرو‌های امنیتی مشترک، حمله انتحاری سه عامل نفوذی داعش را داخل مدرسه‌ای در مجتمع مسکونی الدور در جنوب شرق تکریت خنثی کردند».

به گفته این منبع -که خواست نامش فاش نشود- یکی از عاملان انتحاری کمربند خود را داخل مدرسه منفجر کرد بدون آن که به کسی آسیب جدی وارد شود. دو عامل انتحاری دیگر نیز متواری شدند.

او افزود، نیرو‌های مشترک، در منطقه الدور ممنوعیت رفت و آمد اعلام کردند تا دو عامل انتحاری فراری را بازداشت کنند.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین روز ۱۵ اوت گذشته از کشته شدن پنج عضو داعش خبر داده بود که قصد داشتند حملات انتحاری در شرق این استان انجام دهند.

انتهای پیام/

حمله انتحاری در تکریت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار