آمادگی لازم برای جابه جایی زائران اربعین در خراسان شمالی وجود دارد

مدير کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: این اداره کل آمادگی لازم برای ارائه خدمات جابه جایی زائران اربعین در استان خراسان شمالی به مرز را دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛،علی اصغر بديعی مقدم مدير کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت : شرکت های حمل ونقل مسافری از اکنون آماده هستند تا نسبت به عقد قرارداد با گروه ها و کاروان های پیاده روی اربعین، مبادرت داشته باشند.

وی افزود: از زائران نیز درخواست می شود در سریع ترین زمان ممکن نسبت به عقد قرار داد با شرکت های مسافربری و تامین ناوگان مورد نیاز برای جابه جایی زائران اربعین حسینی اقدام کنند و این امر را به فرصت دیگر موکول نکنند.

بدیعی مقدم گفت : ثبت نام در شرکت ها می تواند به ما در برنامه ریزی برای تامین ناوگان مورد نیاز کمک کند و در صورت نیاز به ناوگان، می توان از ظرفیت های سایر استان ها استفاده کرد.

وی افزود : مرز مهران، به عنوان مرز خروجی زائران خراسان شمالی برای حضور در همایش پیاده روی اربعین تعیین شده است.

بدیعی مقدم در همایش اربعین سال گذشته 4400 نفر زائر با 120 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل 89 دستگاه اتوبوس و 31 دستگاه مینی بوس به مرز مهران جابه جا شدند.

وی افزود: برآورد می شود امسال نیز همین میزان زائر از استان برای حضور در همایش پیاده روی اربعین خدمات رسانی شوند اما از زائران انتظار می رود تا زودتر نسبت به عقد قرارداد با شرکت های مسافری اقدام کنند تا در صورت افزایش شمار زائران، بتوانیم به موقع نسبت به تامین ناوگان مورد نیاز اقدام کنیم.

مدير کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در باره قیمت بلیت های جابه جایی زائران اربعین گفت: به لحاظ اینکه ناوگان از این سر، خالی می گردند، قیمت بلیت ها برای جابه جایی زائران اربعین، حداکثر تا 2 برابر تعرفه معمول خواهد بود.

گفتنی است : شرکت ها حق ندارند بیش از 2 برابر تعرفه معمول از زائران وجه دریافت کنند.

انتهای پیام/ط

جابه جایی 4 هزار و 400 زائر در سال گذشته با مینی بوس به مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.