توقیف 2 کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی خوزستان

2 دستگاه کامیون کشنده فاو در محورهای مواصلاتی خوزستان توقیف و 10 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار'حیدر عباس زاده'، فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان در پی وصول خبری مبنی بر تردد 2 دستگاه کانتینر حامل کالای مظنون به قاچاق با کنترل خودروهای عبوری در محور اهواز _ اندیمشک، 2 دستگاه خودرو کامیون کشنده فاو را که حامل مقادیر زیادی بار قاچاق بودند متوقف کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از بار این 2 کامیون مقادیر زیادی لوازم آکواریوم شامل شیشه و فیلتر هوا و چوب آکواریوم به وزن30 تن فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف گردید.
سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: عملکرد قاچاقچیان در تضاد با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد داخلی جامعه را هدف قرار می دهد، بنابراین تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان کالا و ارز کماکان ادامه دارد.
انتهای پیام/گ

کشف کالای قاچاق در خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.