با مشارکت مردم؛

همایش سالانه هئیت های مذهبی در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: استفاده از مشارکت مردم در برقرای نظم و امنیت مراسم های مذهبی ضروری می باشد.

همایش سالانه هئیت های مذهبی در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ ماشالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در همایش سالانه هیئت های مذهبی شهرستان جیرفت که با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در محل مسجد الرسول برگزار شد ،ضمن تقدير و تشكر از پيرغلامان اهل بيت (ع) و خادمان مراسم عزاداري حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) خواستار تعامل بيش از پيش مردم و مسئولان هيئت هاي مذهبی با پليس شد.

ملایی با اشاره به برنامه هاي توجيهی مربوط به مسئولان هيئت های عزاداری گفت: بايد با روشنگری و اقدامات فرهنگی جلوی ترويج خرافات و آسيب ها را از اين آيين با شکوه و فرهنگ ساز شيعه بگيريم.

فرمانده انتظامی با تاکید به استفاده از مشارکت مردمی در برقراری نظم و امنیت مراسم های مذهبی ،به اجرای طرح پلیس یاران محرم اشاره کرد و همكاری مستمر با عوامل انتظامی و راهور در کنترل ترافیک، پيشگيری و عدم دامن زدن به اختلافات هيئت ها نظارت به توزیع نذورات مردمی را از اهم وظایف پلیس یاران محرم عنوان کرد.

وی در پایان افزود:پليس تمام توان خود را در ايام محرم برای برقراری نظم و امنیت به کار می گیرد تا عزاداران حسينی با آرامش به برگزاری آيين ها و مراسم دهه محرم بپردازند.

 در پایان این مراسم از لباس پلیس یاران محرم رو نمایی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار