به سونامی حوادث ترافیکی پایان شهریور دامن نزنیم

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از وقوع سه فقره تصادف با ١٨ مصدوم بر اثر بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی در روز گذشته خبر داد.

به سونامی حوادث ترافیکی پایان شهریور دامن نزنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان؛ عباس اولیا سمیع اظهار کرد: بر اساس اعلام حوادث به مناطق اورژانس ١١۵ روز گذشته سه حادثه با ١٨ مصدوم گزارش شد.

وی تصریح کرد: نخستین حادثه واژگونی خودروی سواری تندر نود در محور روستایی علوی از توابع شهرستان ملایر با هفت مصدوم بوده است.

اولیاسمیع افزود: دومین حادثه نیز با شش مصدوم در محور روستای طاسران از توابع شهرستان کبودراهنگ رخ داد و واژگونی پراید در محور روستایی مرویل از توابع شهرستان ملایر سومین حادثه را با پنج مصدوم رقم زد.

وی با بیان اینکه این سه حادثه در مجموع ١٨ مصدوم در برداشته است اظهار کرد: علت هر سه حادثه به خاطر عدم توجه به قوانین و مقرارات راهنمایی رانندگی بوده است.

اولیاسمیع خاطرنشان کرد: عوامل عملیاتی اورژانس ١١۵ در کوتاه ترین زمان ممکن به صحنه حوادث ورود و اقدامات پیش بیمارستانی خود را ارائه و مددجویان را تحت مراقبت به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه بی احتیاطی در رانندگی در شهریورماه به ویژه روزهای پایانی افزایش و متعاقب آن موجی از حوادث را رقم می زند عنوان کرد: استراحت کافی، عدم تعجیل در تردد و توجه کامل در رانندگی به طور قطع درصد قابل توجهی از این حوادث را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/ز

سونامی ترافیک در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.