غرق شدن ۲ مسافر در دریای مازندران

۲ مسافر تهرانی و مشهدی روز گذشته حین شنا در سواحل شهرستان‌های رامسر و محمودآباد به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا، غرق شدند و جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی در پلاژ افتخاری کتالم رامسر، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.


ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، فردی به نام "رضا – ر" ۱۷ ساله اهل تهران به علت ناآشنایی به فنون شنا در خارج از طرح ساماندهی دریا غرق شد.


براساس این گزارش ساعت ۲۱ و ۳۸ دقیقه شب گذشته نیز فردی به نام "رضا – ک" ۴۰ ساله، اهل مشهد حین شنا در سواحل دریای محمودآباد به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در خارج از طرح ساماندهی دریا غرق شد.


پلیس مازندران اعلام کرد با توجه به هشدار جدی پلیس و ناجیان غریق به شهروندان و مسافران در خصوص عدم شنا در مناطق ممنوعه و خارج از طرح دریا، باز شاهد حضور برخی افراد ناآگاه در این مناطق هستیم که لازم است، مسافران و شهروندان برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار به هشدار‌های پلیس و ناجیان غریق توجه کنند.


انتهای پیام/ع


دریای مازندران باز هم قربانی گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار