سرپرست شرکت آب‌منطقه‌ای همدان؛

انسداد 230 چاه غیر مجاز در همدان

ازابتدای سال تا کنون 230 چاه غیر مجاز درهمدان انسداد شده است.

انسداد 230 چاه غیر مجاز در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛منصور ستوده سرپرست شرکت آب‌منطقه‌ای همدان در خصوص وضعیت انسداد چاه‌های غیر مجاز آب در همدان اظهار کرد: قانونگذار اجازه داده، از چاه‌های حفاری‌شده قبل از سال 85 در شبانه‌روز در حد 25 متر مکعب آب برای مصارف گلخانه و واحد صنعتی برداشت شود که بخشی از چاه‌ها در این قالب ساماندهی می‌شوند.

وی از آغاز کار ساماندهی چاه‌های حفر شده ماقبل سال 85 خبر داد و گفت: پرونده‌های آنها بازدید شده و با ارجاع به کمیسیون نصب کنتور آنها انجام می‌شود.

سرپرست شرکت آب‌ منطقه‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: چاه‌هایی که مشمول قانون تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه نمی‌شوند، شناسایی شده و از طریق مراجع قضایی حکم آنها گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار چاه‌ فاقد پروانه مسدود شده‌ است، گفت: امسال شرکت آب‌منطقه‌ای، حکم انسداد هر تعداد چاهی را که از مراجع قضایی گرفته شود را با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام خواهد داد.

ستوده با اشاره به اینکه امسال 230 چاه غیر مجاز مسدود شده است، افزود: انسداد مابقی چاه‌های غیرمجاز و فاقد پروانه نیز جزو برنامه شرکت آب‌منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه اخطارهای لازم به مالکان چاه‌های غیر مجاز داده شده است، تصریح کرد: مالکان چاه‌های غیرمجاز تحت هیچ شرایطی اراضی خود را کشت نکنند، چون برابر قانون باید این چاه‌ها پر و مسدود شوند.

انتهای پیام/ص

انسداد چاه غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.