رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد؛

افراد شرور در کهگیلویه و بویراحمد جایی نخواهند داشت

با مشارکت نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی افراد مزاحم و شرور در کهگیلویه و بویراحمد امنیت نخواهند داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس کل داد گستری استان در جلسه پیشگیری از وقوع جرم باتسلیت شهادت شهید مدافع حریم امنیت عبدالخالق فرزادیان و حادثه هلاکت شرور سابقه دار در دهدشت و با بیان اینکه کار حذف افراد شرور و مخل امنیت عمومی با تمام قدرت ادامه دارد افزود: بزودی دیگر شرور سابقه دار که در اختیار دستگاه قضاست با تایید دیوان عالی کشور به چوبه ی دار سپرده می شود.


حجت الاسلام مزارعی افزود: کار شناسایی تعدادی مجرم سابقه دار استان آغاز شده که با اشراف کامل از شرایط این افراد به زودی خبر دستگیری آنان توسط نیروی جان برکف انتظامی منتشر خواهد شد.


رئیس کل داد گستری استان با بیان اینکه قانون هیچ تعارفی در برخورد با اشرار ندارد اضافه کرد: با مشارکت نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی افراد مزاحم و شرور در هیچ کجای استان امنیت نخواهند داشت.

حجه الاسلام مزارعی در حاشیه این نشست با بیان اینکه طوایف کهگیلویه و بویراحمد از اصیل ترین طوایف و همراه و همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت: ریش سفیدان و معتمدان محلی در معرفی افراد فاسد به مراجع قضایی همکاری می کنند.

وی نقش مردم را در فرایند حذف افراد شرور تعیین کننده دانست و تاکید کرد مردم برای برخورد قانونی با این افراد همکاری کنند .
گشتاسبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم از متلاشی شدن باند سارقان ترانس های برق خبر داد و گفت: برای این سارقان به زودی رای صادر می شود.


در این نشست اعضا در باره ی چگونگی تامین امنیت دانش آموزان و چگونگی برگزاری آیین های سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، مخلان ترافیکی، چگونگی استقرار ایستگاه های قرنطینه برای پیشگیری از ورود بیماریهای دامی و پرندگان و حوادث اخیر ترافیکی در محور های استان گفتگو کردند.

انتهای پیام/د

برخورد با افراد شرور در کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.