با حضور معاون استاندار اصفهان

شهردار جدید نطنز معرفی شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از خدمات سید محسن تجویدی تقدیر و علی پیراینده به‌عنوان شهردار جدید نطنز معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شامگاه چهارشنبه از خدمات سید محسن تجویدی تقدیر و علی پیراینده به‌عنوان شهردار جدید نطنز معرفی شد.

عباس کوچه فاره، رئیس سابق شورای شهر نطنز در این مراسم اظهار کرد: در 4 سال گذشته و با اعتماد اعضای شورا به شهردار، ایشان توانست به‌خوبی پاسخ اعتماد اعضا شورا را بدهد و خدمات شایانی را در شهر نطنز انجام دهد.

وی افزود: شهر نطنز شهر اولیاءالله با مردمانی با فرهنگ و با قدمت تاریخی کهن است که روزبه‌روز در حال رشد و تعالی است و این مسیر طی نمی‌شد مگر با همت و تلاش مسؤولین و علی‌الخصوص شهردار نطنز که در مدت 4 سال پروژه‌های عمرانی و فرهنگی را اجرا کرد.

در ادامه، رئیس فعلی شورای شهر اظهار کرد: شهر نطنز به لحاظ تاریخی و میراث فرهنگی از شهرهای برجسته کشور به‌شمار می‌رود و امیدواریم در این 4 سال با تلاش شهردار جدید بتوانیم شاهد رشد همه‌جانبه شهری باشیم.

محمد آقا مرادی افزود: یکی از اهداف شورای دوره پنجم نطنز ایجاد درآمد پایدار و هدف‌دار در شهر نطنز است که با ایجاد این درآمد می‌توانیم اتکای شهرداری را به بودجه‌های دولتی و سایر بودجه‌ها کاهش داده و زمینه درآمد شهری را فراهم کنیم.

رئیس شورای شهر نطنز خاطرنشان کرد: امروز در شهر نطنز با مشکل آب روبرو هستیم و امیدواریم با همت و مساعدت مسؤولین کشور و استان شاهد حل مشکل آب در نطنز باشیم.

آقامردای در پایان بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات نطنز نبود اماکن اقامتی کافی و مناسب در شهرستان نطنز است که امیدواریم این معضل هم حل شود.

 

انتهای پیام/م

 

شهر نطنز شهر اولیاءالله با مردمانی با فرهنگ و با قدمت تاریخی کهن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.