ضرورت گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگر بخواهیم جوانان در مقابل توطئه های دشمنان اسلام بیمه شوند باید فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه گسترش دهیم.

ضرورت گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم   نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،در دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در تبریز با اشاره به اینکه گرچه الان جنگ نظامی وجود ندارد اما دفاع فرهنگی هنوز ادامه دارد افزود : برای جلوگیری از آسیب های ناشی از ناتوی فرهنگی و نفوذ بیگانگان باید جوانان با تبیین فرهنگ متعالی دفاع مقدس بیمه شوند.
امام جمعه تبریز طرح راهیان نور را بهترین روش برای آگاهی بخشی به جوانان و نسل جدید در مقابل دشمنان اسلام دانست و افزود: جوانان در این طرح با دیدن مناطق جنگی و آثار بجا مانده از دوران دفاع مقدس بسیار متحول می شوند که نمونه بارز آن شهید محسن حججی است که نام او در جهان پرآوازه شد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم برنامه ریزی برای جذب جوانان تاکید کرد و گفت: اگر برنامه ابتکاری ، بدیع و جذاب داشته باشیم یقینا جوانان استقبال می کنند و این تاثیر گذاری باعث استمرار فرهنگ دفاع مقدس در جامعه می شود.
سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور هم در این دیدار از راه اندازی10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا دهه فجر خبر داد و گفت: این مراکز در استان های اصفهان، یزد، آذربایجان غربی و شرقی، مازندران،فارس ، سیستان و بلوچستان، سمنان، خوزستان و یادمان مرصاد درکرمانشاه احداث می شود.

انتهای پیام/خ

طرح راهیان نور  بهترین روش برای آگاهی بخشی به جوانان و نسل جدید در مقابل دشمنان اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.