عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ نصرالله شیبک جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی ناشناس اقدام به ساخت یک حساب کاربری در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده اند و با نسبت دادن کلمات مستهجن باعث ایجاد مزاحمت مختلف شده است، موضوع در دستور کار تیمی از کاراگاهان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ شیبک تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی، شخص ایجاد کننده حساب کاربری در شبکه اجتماعی را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت اطلاعات هویتی شاکی را در فضای اینترنت مشاهده و در پی آن در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد حساب کاربری و سپس اطلاعات شاکی را به همراه عناوین در صفحه کاربری ایجاد شده، قرار داده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست ضمن ارتقاء سواد رسانه‌ای خود در صورت مواجهه با موارد مشابه از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب کرده و سریعا مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و پلیس فتا شهرستان گزارش کنند.

انتهای پیام/پ

 دستگیری عامل مزاحمت در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.