کارشناس حقوقی فوتبال: امکان تغییر محل بازی برگشت با الهلال وجود ندارد

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس امکان تغییر محل بازی برگشت با الهلال عربستان به دبی را ندارد.

آرش شکرریز در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر میزبانی از الهلال عربستان اظهار کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس از همان ابتدا عمان را به عنوان میزبان بازی با الهلال عربستان انتخاب کردند، براین اساس امکان تغییر محل بازی برگشت نیمه نهایی به دبی وجود ندارد.

او ادامه داد: پرسپولیسی ها تصمیم اشتباهی گرفتند که عمان را برای میزبانی از تیم الهلال انتخاب کردند چرا که عربستانی ها در این کشور بیشتر هوادار دارند.

شکایت ایرانی ها به دادگاه CAS فایده ای ندارد 

شکرریز درباره رای دادگاه حکمیت ورزش برای میزبانی بازی های ایران و عربستان بیان کرد: شکایت به دادگاه CAS به جایی نمی رسد چراکه مسابقاتی که زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود مرجع رسیدگی بازی ها بر عهده AFC  است و سایر نهادهای اجرایی  اجازه رسیدگی به اختلاف میان ایران و عربستان ندارد.البته امکان تغییر محل بازی با تصمیم هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد.  

میزبانی در ابوظبی به ضرر عربستانی ها است

کارشناس حقوقی فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر کشور عربستان مشغول جنگ با یمن است و این کشور به علت ناامنی صلاحیت برگزاری بازی در ورزشگاه های خود را ندارد. همچنین تصمیم نابخردانه دولتمردان جوان سعودی در انتخاب ابوظبی به عنوان میزبان بازی رفت با تیم پرسپولیس به ضرر عربستانی ها است.

او ادامه داد: در بازی شب گذشته پرسپولیس و الهلال عربستان  در ورزشگاه ابوظبی مشاهده کردیم که تماشاگران ایرانی نسبت به هواداران عربستان در ورزشگاه بیشتر بودند. براین اساس پرسپولیسی ها لازم نیست اقدامی در جهت تغییر مکان بازی انجام بدهند چرا که در شهر ابوظبی امارات هم این تیم تماشاگر دارد و مشکلی از این بابت ندارد.

شکر ریز بیان کرد: باشگاه پرسپولیس می تواند از طریق حامی مالی خود تماشاچی به عمان بفرستد تا هواداران از این تیم در بازی برگشت برابر الهلال عربستان حمایت کنند.

کارشناس حقوقی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال مسئولان فوتبال کشورمان باید به این موضوع پافشاری کنند که عربستان ناامن است و نباید در ورزشگاه های این کشور بازی برگزار شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار