بازدید نماینده مردم اردکان از پاسگاه پلیس راه یزد-طبس

گلایه نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی از روند کند پروژه محور یزد-طبس

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در انجام پروژه دو بانده کردن محور یزد_طبس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از روند کند پروژه دو بانده کردن محور یزد-طبس گفت: یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز منطقه، این محور است و علیرغم قول مساعد وزیر راه هنوز اعتبارات لازم و اقدامات موثری انجام نشده است که امیدوارم تسریع در این پروژه جزء اولویت های وزارت راه قرار گیرد.

تابش در بازدیداز پاسگاه پلیس راه یزد-طبس  با تقدیر از زحمات مجموعه نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور برای ارتقا ی امنیت در بخش های مختلف افزود: نیروی انتظامی با ایجاد اعتماد عمومی و افزایش توانایی نیروها و تامین تجهیزات مورد نیاز، احساس امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت تردد در جاده های کشور گفت: حوادث ناشی از رانندگی، سالانه موجب خسارت مالی و تلفات جانی فراوانی شده و اتلاف سرمایه های مادی و انسانی را به دنبال داشته است که نقش پلیس راه برای حفظ امنیت مسافران جاده ای بخصوص در بخش ناوگان حمل و نقل بین شهری بسیار تاثیرگذار است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی راه اندازی سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای سپهتن را اقدامی شایسته و مهم دانست و خواستار تکمیل و تعمیم آن در کل ناوگان حمل و نقل باری و مسافربری شد.

گفتنی است در ابتدای این بازدید، فرمانده پاسگاه پلیس راه یزد_طبس گزارشی از روند اقدامات و پایش ماشین های عبوری در این مسیر ارائه داد‌.

انتهای پیام/ ی

تسریع در انجام پروژه دو بانده کردن محور یزد_طبس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.