چشمان نیازمند منتظر دستان پرخیر شما

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویر احمد گفت: ۱۰ هزار و ۳۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند، از ابتدای مهر چشم انتظار کمک خیران هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه هشت هزار و ۳۰۰ دانش آموز و ۲ هزار دانشجوی کهگیلویه و ۱۰ هزاردانشجو ودانش آموز بویراحمدی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند گفت:جشن عاطفه‌ها به منظور کمک به این افراد در ۲۳ شهریورماه در پایگاههای مرکزی کمیته امداد و مهرماه در تمامی مدارس و مساجد استان برگزار می‌شود.


فرید محبی افزود: ۶۰۶ پایگاه ثابت و سیار در مساجد و مدارس استان، کار جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها را ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی در دانش آموزان عنوان کرد و گفت: برگزاری جشن عاطفه‌ها موجب می‌شود که دانش آموزان بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش دیده و به انجام امور خیر تشویق شوند.


وی اضافه کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که از این مبلغ، ۷۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی به صورت کالا جمع آوری و توزیع شد.


مدیکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند با سامانه پیامکی # ۵ * ۰۷۴ * ۸۸۷۷ *، با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن عاطفه‌ها شرکت کنند، عنوان کرد: شماره حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه جمهوری نیز آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است.


کهگیلویه و بویراحمد با ۷۱۳ هزارنفر جمعیت دارای ۱۷ شهر و یک هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است که ۷۲۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

انتهای پیام/د

۱۰ هزاردانشجو ودانش آموز استان منتظر کمک خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.