مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد:

برگزاری کارگاه خوشنویسی «مشق غدیر» در خرم‌آباد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد از برگزاری کارگاه خوشنویسی «مشق غدیر» و کتابت خطبه غدیر با حضور خوشنویسان برتر استان خبر داد.

عباس‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد امروز چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه خوشنویسی «مشق غدیر» و کتابت خطبه غدیر امیرمرمنان علی(ع) با حضور خوشنویسان برتر لرستان در خانه خوشنویسی کانون فرهنگی و تربیتی ادب شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

وی افزود: این کارگاه خوشنویسی در روز پنج‌شنبه، ۲۳ شهریورماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در کارکاه خوشنویسی کانون فرهنگی و تربیتی ادب شهرستان خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد گفت: ترویج فرهنگ غدیر و توجه به متون و روایات اهل‌بیت(ع)، از اهداف برگزاری این رویداد معنوی است.

عباس‌زاده با اشاره به استقبال هنرمندان خوشنویس برای کتابت خطبه غدیر، گفت: در این کارگاه هنری که به‌همت خانه خوشنویسی کانون فرهنگی و تربیتی ادب شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود، تعدادی از خوشنویسان برتر لرستان حضور خواهند داشت و خطبه غدیر خم را با خطوط زیبا نگارش می‌کنند.

وی آشنایی نسل جوان با وقایع غدیر، ترویج فرهنگ علوی و تبرک هنر خوشنویسی با احادیث و روایات حضرت امیرالمومنین(ع) را از دیگر اهداف برپایی این کارگاه خوشنویسی ذکر کرد.

انتهای پیام /د

کارگاه خوشنویسی «مشق غدیر» در خرم‌آباد برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار