سرخپوشان تبریزی به دنبال چهارمین برد متوالی

تیم تراکتورسازی تبریز به دنبال چهارمین برد متوالی خود است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم سیاه‌جامگان مشهد است.

تراکتورسازی تبریز به دلیل مشکلات محرومیت از فصل نقل و انتقالات ابتدای فصل، موفق به جذب بازیکن جدید نشده بود.

این تیم در ابتدای لیگ کار خود را با سه شکست متوالی برابر تیم‌های استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران آغاز کرد. هر چند شاگردان یحیی گل‌محمدی در این سه بازی از کسب امتیاز بازماندند، اما بازی برابری با حریفان خود را ارائه داده ‌و نوید روزهای خوبی را به هواداران این تیم دادند.

شروع حرکت تراکتورسازان از هفته چهارم بود که میزبان تیم پیکان تهران بودند. تراکتورسازی در این بازی سخت به برتری 2 بر 1 دست یافت که فراتر از 3 امتیاز کسب شده، بازگشت روحیه پیروزی طلبی به این تیم بود.

تراکتورسازی در هفته پنجم در حالی به مصف تیم سایپا رفت که حریف با تیم سال‌های قبل کاملا تفاوت داشته و با علی دایی به دنبال قهرمانی لیگ برتر بود. تراکتورسازی در این بازی نیز به برتری 2 بر صفر دست یافت تا با این دو پیروزی خود را به نیمه اول جدول رساند.

یکی از فراموش نشدنی‌ترین بازی‌های تراکتورسازی، جدال این تیم در جام حذفی برابر پدیده مشهد بود. در این بازی تیم تراکتورسازی تا دقیقه 89 با یک گل از میزبان مشهدی خود عقب بود اما ظرف چند دقیقه روند بازی تغییر یافته و شاگردان یحیی گل‌محمدی با ثمر رساند 2 گل از حذف به صعود رسیده و پیروزی شیرینی برابر گربه سیاه خود کسب کرده و انتقام شکست سال‌های قبل برابر این تیم را گرفتند.

تیم تراکتورسازی در هفته ششم در تبریز به مصاف تیم دیگر مشهد رفته و میزبان سیاه جامگان این شهر است. حالا سرخپوشان تبریزی به دنبال چهارمین برد متوالی خود هستند نا ضمن ارتقا در جدول رده بندی، فاصله امتیازات خود را با تیم‌های صدرنشین بکاهند.

سیاه جامگان هم مانند تراکتورسازی 6 امتیاز کسب کرده است، اما با این تفاوت که این تیم یک پیروزی و 3 تساوی در کارنامه داشته و تنها در مشهد برابر فولاد مغلوب شده است.

نقطه قوت این تیم در 5 هفته نخست مسابقات بازی‌های خارج از خانه این تیم بوده است، به شکلی که این تیم در رشت برابر تیم سپیدرود به برتری رسیده و در تهران نیز پرسپولیس تهران را متوقف کرده است نا نشان دهد در بازی‌های خارج از مشهد تیم خطرنا‌کی بوده و دستکم گرفتن این تیم می‌تواند به از دست دادن امتیاز برای تراکتورسازی منجر شود.

بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با سیاه‌جامگان مشهد ساعت 19 روز جمعه 24 شهریور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

مصاف تیم تراکتورسازی تبریزبا سیاه جامگان مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار