محموله کالای قاچاق در اندیمشک به بن بست رسید

یک کامیون کشنده حامل محموله کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: یک دستگاه کامیون کشنده حامل مقادیر زیادی کالای قاچاق با تلاش به موقع دستگاه های ذیربط امنیتی در این شهرستان توقیف شد.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران ایست وبازرسی پل زال اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق در این محور مواصلاتی را توقیف کردند.
رئیس ستاد مبارزه با کالای قاچاق شهرستان اندیمشک اذعان داشت: در بازرسی از این کامیون مقادیر زیادی پوشاک، اسباب بازی، وسایل ورزشی و لوازم التحریر فاقد هرگونه مدرک گمرکی کشف و ضبط گردید.
جهانگیری اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
این مقام مسئول با اشاره به تلاش گسترده دستگاه های امنیتی اندیمشک در کنترل محورهای مواصلاتی و گام های ارزشمند دستگاه های امنیتی شهرستان در مبارزه با جرائم بیان داشت: تلاش دستگاه های امنیتی و شورای تامین شهرستان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی، قاچاقچیان و مخلان امنیت اقتصادی کماکان ادامه دارد.
انتهای پیام/گ

کشف محموله قاچاق در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.