از ابتدای سال 96؛

تخلیه و بارگیری 4 فروند کشتی حامل برنج و شکر خام در بندرامام

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 از تخلیه و بارگیری 4 فروند کشتی حامل برنج و شکر خام در بندر امام خمینی (ره) از ابتدای سال 96 تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیاوش حسین پور، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 بیان داشت: در مجموع مقدار 166 هزار و 725 تن کالا، طی این مدت در بندر امام خمینی(ره) وارد کشور شده و این مقدار نیز توسط شرکت‌های حمل و نقل خلیج فارس و آبادان به سراسر ایران حمل و تخلیه شده است.

وی همچنین از تخلیه و توزیع تعداد 3 فروند کشتی به وزن 95 هزار و 225 تن شکر و یک فروند دیگر به وزن 71 هزار و 500 تن نیز برنج در بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان در این بازه زمانی خبر داد.

حسین پور تصریح کرد: تخلیه محمولات این 4 فروند کشتی طبق برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی، پس از صدور مجوزهای قانونی به صورت 24 ساعته و بدون وقفه در بندر امام خمینی (ره) با وجود شرایط بد جوی از جمله دمای بالای 50 درجه و شرجی 90 درصد و امکانات موجود انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 اظهار داشت: رعایت بازه زمانی و سرعت عمل در عملیات تخلیه در کنار توجه به نکات ایمنی از جمله موارد مورد توجه در زمینه محموله‌های وارداتی به بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 بوده است.

انتهای پیام/گ

واردات برنج و شکر در بندرامام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.