زادمهر: تعویض های طلایی برانکو منجر به برد برابر الاهلی شد

عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس گفت: تعویض های طلایی برانکو و حمایت مدیریت و هواداران از عوامل موفقیت پرسپولیس برابر الاهلی عربستان بود.

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس هدفشان پیروزی برابر الاهلی عربستان بود و در نهایت به هدف خود رسیدند.تعویض های طلایی برانکو، قدرت بدنی بازیکنان و حمایت مدیریت و هواداران عوامل موفقیت پرسپولیس در این بازی بودند. 

پرسپولیسی ها جواب رفتار غیر حرفه ای عربها را در زمین بازی دادند 

او ادامه داد: پرسپولیسی ها رفتار غیر حرفه ای عربستانی ها را با پیروزی در این بازی جواب دادند و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند. 

عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس بعد از اخراج کامیابی نیا تلاش خود را دو چندان کردند تا جای خالی کمال در بازی احساس نشود. همچنین برانکو با تعویض های خوب خود توانست سیستم بازی تیمش را تغییر بدهد و در نهایت پرسپولیس 10 نفره توانست از سد الاهلی عربستان عبور کند. تیم الاهلی عربستان هم  از لحاظ بدنی در دقایق پایانی افت کرد و نتوانست گل های خورده را جبران کند. 

اخراج کامیابی نیا منجر به همبستگی بازیکنان شد 

زادمهر درباره اخراج کامیابی نیا گفت: اخراج این بازیکن درست بود. اخراج کامیابی نیا باعث شد همبستگی بین بازیکنان ایجاد شود و الاهلی را شکست بدهند. 

پرسپولیس توانایی برد برابر الهلال را دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی نیمه نهایی برابر الهلال عربستان گفت: پرسپولیس 20 روز برای این بازی زمان دارد و کادر فنی باید آنالیز خوبی از الهلال انجام بدهد تا این تیم از این بازی هم سربلند بیرون بیاید. پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت برابر الهلال عربستان در مرحله گروهی توانست به تساوی دست یابد، این موضوع نشان می دهد که پرسپولیس توانایی شکست دادن حریف عربستانی خود را دارد. 

او در پایان درباره اینکه پرسپولیس باید در کشور ثالث به مصاف الهلال عربستان برود، خاطر نشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا مقصر است که پرسپولیس را از حق قانونی خود محروم کرده است. امیدوارم مسئولان پرسپولیس کشوری را به عنوان میزبان بازی برگشت با الهلال عربستان انتخاب کنند که در آنجا هوادار داشته باشیم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار