تظاهرات مخالفان نژادپرستی در اعتراض به سفر استیو بنن به هنگ کنگ

گروهی از مخالفان نژادپرستی در هنگ‌کنگ در اعتراض به سفر استیو بنن به این منطقه، تظاهرات کردند.

تظاهرات مخالفان نژادپرستی در اعتراض به سفر استیو بنن به هنگ کنگبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، گروهی از مخالفان نژادپرستی در هنگ کنگ در اعتراض به سفر استیو بنن، استرتژیست ارشد پیشین کاخ سفید، به این منطقه تظاهرات کردند. این افراد با تجمع مقابل هتل محل سخنرانی بنن، با سر دادن شعارهایی از قبیل «نه به بنن، نه به نژادپرستی» و حمل پارچه‌نوشته‌ سیاه‌رنگی با مضمون «اینجا از نازی‌ها استقبال نمی‌شود»، اعتراض خود را به سیاست‌های نژادپرستانه او نشان دادند.

مشاور ویژه سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای ایراد سخنرانی در یک همایش اقتصادی به هنگ‌کنگ سفر کرده است. مسئولان برگزاری این همایش از ورود تظاهرکنندگان به هتل محل سخنرانی بنن جلوگیری کردند. براساس گزارش رویترز، از حضور خبرنگاران در سالن سخنرانی استیو بنن نیز ممانعت شده است.

استیو بنن که از راست‌‌های افراطی آمریکا حمایت می‌کند، از طرفداران سیاست‌های نژادپرستانه ترامپ از قبیل فرمان ضدمهاجرتی اوست. بنن ماه گذشته میلادی، پس از بروز ناآرامی‌ها در شهر شارلوتسویل آمریکا -در پی تظاهرات ملی‌گرایان طرفدار برتری نژادی سفیدپوستان در این شهر- از سمت خود برکنار شد. در حادثه شارلوتسویل یک زن 32 ساله مخالف نژادپرستی کشته و چندین نفر نیز زخمی شدند.

 

انتهای پیام/

اعتراض مردم هنگ‌کنگ به سفر استیو بنن به این منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار