فتاح:

توانمند سازی مددجویان از مهمترین اهداف کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور گفت :۳۵۰ دستگاه خودرو و تراکتور به مددجویان جنوب کرمان واگذار شد.

توانمند سازی مددجویان مهمترین اهداف کمیته امدادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور گفت : امروز به منظور توانمند سازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان در جنوب کرمان طرح های اشتغالزایی این خطه رو افتتاح و بازدید کردیم که این طرح ها با کمک صندوق کار آفرینی امید انجام شده است .

وی افزود : از این تعداد طرح اشتغالزایی تعداد۲۹۶ دستگاه خودروی نیسان و زامیاد و ۵۴ دستگاه تراکتور واگذار شده است.

فتاح تصریح کرد :کارآفرینی و رفع محرومیت؛ مساله توانمندسازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید شرایط به گونه ای فراهم شود که این افراد برای گذران زندگی خود نیازمند کمک نباشند.

 وی اشتغالزایی را مهم ترین اصل برای این منظور دانست و افزود: در خصوص اشتغالزایی برای سرپرستان خانوار باید مسائل فرهنگی، بومی، آموزشی و ظرفیت منطقه را مدنظر قرار داد.

 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مسکن مددجویان نیز گفت: کارهای بسیاری در این زمینه صورت گرفته اما باید تلاش بیشتری انجام شود تا به حد مطلوب برسیم.

 وی خاطر نشان کرد: اقدامات کمیته امداد در زمینه رفع فقر در دو مرحله اضطراری اولیه و ضروری و بدون فوت وقت صورت می گیرد.

 فتاح ادامه داد: برای رفع فقر و حل مشکلات افراد نیازمند همه دستگاه ها باید وارد میدان شوند و در این زمینه تلاش های کمیته امداد به تنهایی نمی تواند راه گشا باشد.

 

وی یکی از بحث های مورد توجه کمیته امداد را تحصیل فرزندان مددجویان دانست و ابراز داشت: برای اینکه بتوانیم در امور موفق عمل کنیم باید وحدت و همدلی باشد .

انتهای پیام /

 

۳۵۰ دستگاه تراکتور به مددجویان جنوب کرمان واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار