علامتی مطرح کرد؛

جریان‌سازی‌ و نیروسازی‌ 2 هدف اصلی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

دبیر کل‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی 2 هدف اصلی جریان‌سازی و نیروسازی‌ را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

جریان‌سازی‌ و نیروسازی‌ 2 هدف اصلی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد علامتی‌ دبیر کل‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در آیین‌ تودیع و معارفه‌ مسئولان انجمن‌های اسلامی‌ شهر تهران که امروز برگزار شد، اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی یکی از تشکل‌های اصیل انقلاب است و در تاریخ فعالیت خود، دانش‌آموزان را با فعالیت هایشان همراه کرده است.

وی افزود: انجمن‌های اسلامی به طور خودجوش‌ تشکیل شده و بیش از 50 هزار دانش‌آموز را با خود همراه کرده است.

دبیر کل‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، گفت: اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در کنار دستگاه‌های رسمی کشور شکل گرفت تا به عنوان مکملی‌ در دستگاه تعلیم و تربیت‌ باشد‌ و هدف آن پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه جریان‌سازی و نیروسازی‌ 2 مأموریت مهم اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: نیروسازی‌ برای انسان‌های شایسته‌ از اهمیت‌ بسزایی‌ برخوردار است‌ و در بحث تربیت‌ مصون‌ بودن از لغزش‌های موجود را در دستور کار داریم‌.

علامتی اظهار کرد: رشد معنویت و فضایل‌ اخلاقی‌ در بین‌ دانش‌آموزان اهمیت بسیاری دارد و در روزگاری‌ که جوانان به دنبال منفعت‌ طلبی هستند باید این مسئله را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

دبیر کل‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، گفت: تقویت اراده‌ نسل آینده برای دوری از تنبلی و کسالت‌ در دنیای مدرن‌ در دستور کار قرار دارد و یکی از ارکان تربیتی محسوب می‌شود.

علامتی‌ با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران از گستردگی‌ کاری بالایی برخوردار است، یادآور شد: با توجه به ویژگی‌های متنوع اجتماعی‌ و ظرفیت‌های انسانی‌ و فکری‌ بالایی‌ که در این منطقه وجود دارد اهمیت‌ فعالیت‌ در اتحادیه‌ 2 چندان می‌شود.

نقش مثبت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در کیفی سازی آموزه های تربیتی

مسئول سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران گفت: اتحادیه در کیفیت بخشی به آموزه های تربیتی دانش آموزان نقش مثبتی دارد.

در ادامه این آئین میثم نعمتی مسئول سابق اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران گفت: 500 انجمن اسلامی دانش آموزی در شهر تهران داریم که تعداد آنها از مدارس کمتر است .

وی افزود: اگر می خواهیم مربی کیفی و محتوای ویژه در بخش تربیتی داشته باشیم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان می تواند کمک کند.

نعمتی تصریح کرد: مسئول سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران گفت: 150 فارغ التحصیل دختر و پسر داریم که ظرفیت خوبی برای مربی شدن دارند و در پنج سال اخیر کار ویژه تربیتی را آغاز کردیم و فارغ التحصیلان آن می توانند به مجموع مربیان اضافه شوند.

ویژگی های تربیتی اجرای برنامه مدرسه

همچنین در ادامه عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران بیان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی قدمتی دیرینه دارد و کارهای ارزشمندی داشته است که می توان به برنامه مدرسه انقلاب اشاره کرد.

وی افزود : این طرح ویژگی های مثبت تربیتی برای دانش آموزان داشته است.

معاون پرورشی و فرهنگی تهران یادآور شد : در اردوهای دانش آموزی ۹۰۰گروه دانش آموزی از اتحادیه انجمن های اسلامی شرکت داشتند و با وجودی که تربیت انسان امری طولانی است اما فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، تبلور عینی داشته است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار