تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر

پانزده دستگاه برتر اجرایی استان امروز در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ یاری ریس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان گفت:: عملکرد ۴۵ دستگاه اجرایی در ۸۸۷ شاخص عمومی، اختصاصی و استانی مورد ارزیابی قرار گرفت و از ۱۵ دستگاه برتر تجلیل شد.

تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر

یاری افزود: در ارزیابی عملکرد سال‌های ۹۴ و ۹۵ قزوین رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

استاندار قزوین هم در این جشنواره گفت: این جشنواره قرار بود در هفته دولت برگزار شود، اما به علت ترافیک کاری امروز شاهد برگزاری جشنواره شهید رجایی هستیم.

فریدون همتی افزود: این استان در بخش‌های مختلف کارنامه درخشانی دارد و تحرک و پویایی در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی آن قابل مشاهده است.

تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر

فریدون همتی افزود: در بخش صنعت، بخش خصوصی توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد و این بخش به عنوان بخش با ظرفیت و با تجربه محسوب می‌شود که باید از ظرفیت‌های آن به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود: در بخش سلامت، راه‌اندازی نزدیک به یک هزار تخت بیمارستانی آغاز و اجرای ۱۵۹ پروژه در حوزه سلامت با مشارکت وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری قزوین در نظر گرفته شده است که چهار تا پنج پروژه در سال جاری اجرایی می‌شود.

همتی اضافه کرد: در بخش اجتماعی و فرهنگی فرصت برای بخش خصوصی فراهم شده است تا در این بخش به خوبی فعالیت کند.

استاندار با اشاره به طرح بهین یاب گفت:: در این طرح نیز از یک هزار و ۲۲۵ واحد تولیدی با یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان حمایت شد.

وی گفت: برخی از واحد‌های تولیدی از جمله مجتمع گوشت زیاران و برخی واحد‌های بزرگ و کوچک، حدود ۱۰۰ واحد هم به چرخه تولید برگشته است.

تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر

استاندار افزود: در بخش کشاورزی نیاز به چند تحول از جمله بهره‌ور کردن مصرف آب، تغییر الگوی کشت، پشتیبانی علم و فناوری از بخش‌های کشاورزی، استفاده از آن در زمین‌های کشاورزی و تولید واحد‌های گلخانه‌ای داریم تا بتوان سطح تولیدات محصولات کشاورزی را افزایش داد.

همتی اضافه کرد: اجرای طرح آبیاری قطره‌ای برای سال جاری به میزان ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین پیش‌بینی شده است که در مجموع باید به صورت تقریبی ۸۰ هزار هکتار از اراضی این استان آبیاری شود.

وی گفت: در سال جاری برنامه‌ریزی هم برای صادرات محصولات کشاورزی پیش‌بینی شده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه در بخش گردشگری، استان قزوین ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه گردشگری از جمله وجود جاذبه‌های طبیعی، زیارتی و تاریخی دارد، افزود: در شهر آبگرم دو هتل پنج ستاره در حال احداث است و در سفر دولت به قزوین حمایت مناسبی برای بخش گردشگری در نظر گرفته شده است

بهمن طاهرخانی و داود محمدی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم بر ضرورت تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق محروم، داشتن برنامه مدون و دقیق با توجه به محدودیت‌های اعتباری، و همراهی همه دستنکاه‌های اجرایی با هدف توجه به مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کردند.

 

انتهای پیام/

 

ارزیابی و معرفی دستگاه های اجرایی برتر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.