سه محموله قاچاق در قم کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف و انهدام سه محموله قاچاق به ارزش 19 میلیارد ریال در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛، صیاد درویشی، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان این که سه محموله قاچاق با ارزشی بالغ بر 19 میلیارد در استان کشف و توقیف شدگفت: در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا در ارتباط با برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا، قرارگاهی بدین منظور در استان قم در بخش های اطلاعاتی، عملیاتی و راهور تشکیل شد.


وی افزود: در این رابطه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان قم با اجرای طرحی در یکی از محورهای مواصلاتی سه دستگاه خودروی تریلی حامل کالای قاچاق را که از استان های جنوبی به مقصد تهران در حرکت بودند، متوقف کردند.


جانشین فرماندهی انتظامی استان قم  با اعلام این که پس از توقیف اولین خودرو با محموله اسکیت و اسکوتر قاچاق، راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند، ارزش بار قاچاق را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: خودروی دوم حامل 308 کارتن لوازم التحریر به وزن 10 تُن و ارزش هفت میلیارد ریال بود که توقیف و دو تَن در این رابطه دستگیر شدند.


درویشی در ادامه اضافه کرد: خودروی سوم نیز حامل بیش از یک هزار کارتن شش تایی سِت ظروف آشپزخانه بود که با توقیف و دستگیری سه تَن در این رابطه؛ کارشناسان ارزش محموله را بیش از هفت میلیارد ریال برآورد کردند.


جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به چندین کشفیات کالای قاچاق در هفته گذشته، ارزش مجموع کشفیات اخیر مکشوفه را بیش از 20 میلیارد ریال عنوان کرد.

کشف سه محموله قاچاق در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.