محسنی بندپی:

25 هزار کودک تحت سرپرستی سازمان بهزیستی هستند/ حمایت کمپین مهربانی از کودکان نیازمند مناطق کم برخوردار

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه 25 هزار کودک تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: کمپین مهربانی با هدف حمایت از کودکان نیازمند در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری (کمپین قلب مهربانی) که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه حدود 25 هزار کودک تحت سرپرستی و حمایت این سازمان هستند، اظهار داشت: کمپین قلب مهربانی با شعار «مهربانی ساده است» جهت تامین لوازم مورد نیاز کودکان کم برخوردار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این کمپین با مشارکت مردم و خیران وسایل مورد نیاز برای ادامه تحصیل کودکان نیازمند از جمله پوشاک، نوشت افزار، کیف و کفش و غیره را تأمین و برای آینده سازان کشور ارسال می‌کند.

محسنی بندپی تصریح کرد: لوازم خریداری شده برای ادامه تحصیل 15 هزار کودک نیازمند در استان های کم برخوردار کشور ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در این کمپین برای هر کودک 170 هزار تومان در نظر گرفته شده است، افزود: کمپین قلب مهربان از شهریور ماه آغاز شده و تا اواسط مهرماه ادامه دارد، ضمن اینکه خیران می توانند از مبلغ یک هزار تومان تا مبالغ بالاتر کمک کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص نحوه مشارکت مردم در این کمپین گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت www.ghalbemehraban.ir و با استفاده از درگاه پرداخت الکترونیکی در این طرح سهیم شوند، همچنین شهروندان می‌توانند نسبت به پرداخت کمک‌های خود به این کمپین، با شماره گیری کد #300 733 اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هموطنان می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره پیامکی 3000012323 اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند، تصریح کرد: کمک های مردمی در اسرع وقت و به طور مستقیم به دست کودکان نیازمند می‌رسد.

انتهای پیام/

حمایت بهزیستی از 25 هزار کودک نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار